بلاگ

مهم‌ترین معیارهای انتخاب نام برند که متخصصان به شما نگفته‌اند
تیر ۱۳, ۱۳۹۹

مهم‌ترین معیارهای انتخاب نام برند که متخصصان به شما نگفته‌اند

نام یکی از دارایی‌های باارزش برند شما است. نام برند همان چیزی است که مشتریانتان شما را با آن به خاطر می‌آورند، می‌شناسند و به شما رجوع می‌کنند و این‌گونه است که اعتماد شکل می‌گیرد.۷۵% مردم هزینه بیشتری را در ازای خرید محصولی که نام آن را می‌شناسند و به آن اعتماد دارند پرداخت می‌کنند.

۷ راهکار کاربردی برای جلب اعتماد مشتری
تیر ۱۰, ۱۳۹۹

۷ راهکار کاربردی برای جلب اعتماد مشتری

در بسیاری از تجارت‌ها شاهد هستیم فروشنده و یا صاحبین مشاغل با دغدغه مهمی در جلب اعتماد مشتری و طرف معامله خود مواجه هستند. بسیاری از شرکت‌های طراحی سایت هم با وجود کار قوی و مناسبی که انجام می‌دهند با این مشکل مواجه هستند. در حرفه طراحی سایت و در برخی از تجارت‌های دیگر متاسفانه

۶ نکته برای طراحی اپلیکیشن موبایل کاربر پسند
خرداد ۲۲, ۱۳۹۹

۶ نکته برای طراحی اپلیکیشن موبایل کاربر پسند

در حال حاضر ۲.۲ میلیون اپلیکیشن در Apple Store و ۲.۷ میلیون در Google Play وجود دارد. طبق تحقیقات، کاربران بیش از ۸۰ درصد زمان کار با موبایل خود را در اپلیکیشن ها می‌گذرانند. این اعداد و ارقام نشان می‌دهد که دستیابی به یک مزیت رقابتی و درخشش در بین میلیون‌ها اپلیکیشن چقدر دشوار است.

۳ دلیل مهم استفاده از تکنیک Content First در طراحی سایت
خرداد ۱۹, ۱۳۹۹

۳ دلیل مهم استفاده از تکنیک Content First در طراحی سایت

تصور کنید وظیفه طراحی بسته بندی یک برند صابون به شما محول شده است. در چنین حالتی، مهم‌ترین سوالاتی که به ذهنتان می‌رسند عبارت‌اند از: «قالب صابون است یا ژل؟» و «اگر قالب باشد شکلش چگونه است؟». ممکن است مشتری بگوید «در مورد شکل هنوز تصمیم نگرفته‌ام و بهتر است ابتدا بسته بندی را داشته

۵ روش موثر برای بهبود رتبه بندی با الگوریتم E-A-T گوگل
خرداد ۱۲, ۱۳۹۹

۵ روش موثر برای بهبود رتبه بندی با الگوریتم E-A-T گوگل

الگوریتم E-A-T گوگل دستورالعمل جدیدی در نتایج جستجو نیست. E-A-T مخفف عبارت Expertise – Authoritativeness – Trustworthiness به معنای تخصص – مسئولیت پذیری – قابل اعتماد بودن است. این واژگان در سال ۲۰۱۸ برای مجموعه‌ای از استانداردهای کیفیت وب سایت که توسط آزمایش کنندگان کیفیت، هنگام ارزیابی وب سایت‌ها اعمال شد در نظر گرفته شد.

کنیبالیزیشن کلمه کلیدی چیست و چرا برای SEO مضر است؟
خرداد ۰۵, ۱۳۹۹

کنیبالیزیشن کلمه کلیدی چیست و چرا برای SEO مضر است؟

اگر مقاله‌های خود را با اصطلاحات مشابه بهینه کنید، رتبه بندی شما ممکن است از کنیبالیزیشن کلمه کلیدی رنج ببرد: کنیبالیزیشن شانس شما را برای رتبه بندی در گوگل از بین خواهد برد؛ به ویژه زمانی که سایت شما در حال رشد باشد. در این مطلب به این موضوع خواهیم پرداخت که چگونه کنیبالیزیشن کلمات

صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل
خرداد ۰۳, ۱۳۹۹

صفر تا صد راه اندازی کسب و کار اینترنتی در منزل

امروزه کسب و کارهای اینترنتی توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده‌اند، هرچند که در اولین سال‌های ورود اینترنت به ایران، کمترین کسی فکر می‌کرد این کسب و کارها به یکی از پرسودترین کسب و کارهای کل جهان تبدیل شوند. امروزه تلاش بسیاری از افراد این است که از این طریق به موفقیت